Основна мета дослідницького практикуму - сформувати пропедевтичну систему наукових понять, дослідницьких умінь, освоєння яких дозволить молодшому школяреві відчувати радості відкриття нового знання, пізнання себе і навколишнього світу.
Дитина,
схильна до дослідницької поведінки, не буде покладатися тільки на ті знання,
які даються йому в ході традиційного навчання, вона сама буде активно вивчати
навколишній світ, набуваючи поряд з новою інформацією неоціненний досвід.
Дослідницька поведінка особливо цінна тим, що вона створює надійний фундамент
для поступового перетворення процесів навчання і розвитку в процесі вищого
порядку – самонавчання і саморозвиток.
Самостійну дослідницьку діяльність дитини ми розглядаємо як один з ефективних шляхів розвитку його творчих здібностей. Уміння проведення самостійних досліджень, осягнення істини легко прищеплюються і переносяться в подальшому на всі види діяльності, якщо вчитель створює для цього певні умови. https://drive.google.com/drive/folders/1DGXk8EIcK9ISLD7tFu77Ygl9OzKmHDle?usp=drive_link
Коментарі
Дописати коментар